Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Καλησπέρα και απο εμένα!
   Για αρχή θα ήθελα να καλωσορίσω τα καιρνούρια μέλη της ομάδας και να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την κυρία Νίκη και την κυρία Βίκυ,τόσο για την υποστήριξη και την προώθηση του ιστότοπου μου αλλά και για την δύναμη που μου έδωσαν με τα καλά τους λόγια....
'Oπως θα καταλάβατε ήρθε και η σειρά μου,όπως τόσων παιδιών κάθε χρόνο,να δώσω τις περιβόητες πανελλήνιες εξετάσεις...Παρόλο που δεν ειμαι αγχώδης χαρακτήρας,αυτή την περίοδο εντόπισα μια άλλη πλευρά του εαυτού μου που όμως με τα καλά σας λόγια και την ενθάρρυνση με βοηθήσατε να ξεπεράσω!Σας ευχαριστώ λοιπόν για τις ευχές σας και ελπίζω με το αποτέλεσμα να σας δικαιώσω όλους...
Τελειώνοντας με το καλό θα μπορώ και εγώ να συμμετέχω περισσότερο,να παρακολουθώ και τους δικούς σας ιστότοπους και να σας παρουσιάζω περισσότερο μέρος απ' τις μικρές δημιουργίες μου που τόσο αγαπώ!...μεχρι τότε...σας αφιερώνω ένα απ' τα αγαπημένα μου τραγούδια...Now we are free - Enya

10 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία, Αθηνά μου!
    Και να θυμάσαι πως είναι απλώς εξετάσεις!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία και από μένα Αθηνά μου , φρόντισε τον εαυτό σου και μετά τα λέμε.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθηνούλα μου εμείς σε ευχαριστούμε για το υπέροχο χαμόγελο που μας χάρισες!!!! Σου εύχομαι να πετύχεις όλους τους στόχους που έχεις βάλει στην ζωή σου!!!! Πολλά Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία Αθηνά μου!
    Ευχομαι να τα καταφέρεις στις εξετάσεις τοσο καλά όπως τα καταφέρνεις και με τις δημιουργίες σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλη επιτυχια γλυκια μου!!!καλη δυναμη!!!
    ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι η καλή τύχη και η υγεία να συνοδεύουν πάντα στην ζωή σου!!!Είναι καλοφτιαγμένα, ευφάνταστα και κλέβουν καρδιές τα όμορφα δημιουργήματά σου!!!Είμαι μία από το όμορφο παρεάκι που όμως, είχε την τύχη να σας γνωρίσει από κοντά.Φιλάκια μικρή μας φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία να έχεις στις εξετάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα Αθηνά!!! Ηρθα εδώ μετά από παραπομπή της Νίκης και της Βίκυς!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές!!!!!
    Καλή επιτυχία στις εξετάσεις και καλά αποτελέσματα!!!!! Εύχομαι να πετύχεις τους στόχους σου και μην σταματάς να δημιουργείς!!! :)
    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...